Notowany na warszawskiej giełdzie właściciel popularnych kobiecych marek odzieżowych, wprowadza ostatnią markę do swojego portfolio. Freakylicks to skierowany do dziewcząt, międzynarodowy brand skupiający się na modzie ulicznej. HubStyle zapowiada koncentrację na dynamicznym wzroście sprzedaży wszystkich marek. 

Grupa HubStyle realizując swoją strategię i cel jakim jest dynamiczny rozwój na rynku e-commerce poprzez budowę portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych marek własnych, wprowadziła do swojego portfolio ostatni zapowiedziany na ten rok brand. Obecnie HubStyle posiada pięć marek własnych, a spółka będzie koncentrowała się na dynamicznym wzroście sprzedaży.

Obecnie nasze portfolio jest kompletne i będziemy koncentrować się na budowie skali działania. Nasze marki skierowane są do różnych grup odbiorców – to unikalne brandy i liczymy na ich szybki wzrost. Naszym celem na ten rok jest osiągnięcie rentowności przez wszystkie wprowadzone koncepty” – mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle S.A

Freakylicks to międzynarodowy brand nawiązujący do mody ulicznej z całego świata, podkreślający niepokorność, charyzmę i odwagę w kobiecym stylu ubierania. Marka skierowana jest do młodych i niezależnych kobiet żyjących w dużym mieście. Jej wyróżnikami są indywidulany, odważny styl oraz niekonwencjonalne rozwiązania. Produkty Freakylicks dostępne są w dedykowanym sklepie internetowym www.freakylicks.com.

„Freakylicks to marka, którą kierujemy do młodszej grupy wiekowej niż pozostałe, natomiast nie stawiamy tu żadnych ograniczeń. Patrząc na popularność jaką zdobyła w mediach społecznościowych jeszcze przed uruchomieniem sklepu internetowego jestem przekonana, że będzie ona naszym dużym sukcesem” – Prezes Zarządu HubStyle S.A.

Rozwój nowych marek własnych w Grupie HubStyle odbywa się w ramach spółki zależnej New Fashion Brand Sp. z o.o. To inkubator modowy, w którym obecnie znajdują się marki Cardio Bunny Emente Kragelman oraz Freakylicks.

Spółka HubStyle w 2015 r. przeszła gruntowne zmiany i wprowadziła nową strategię opartą na budowaniu mocnej pozycji w najszybciej rosnących obszarach rynku e-commerce. Pod koniec roku Spółka wprowadziła dwie nowe marki odzieżowe Cardio Bunny i Emente. Dynamicznie rozwija się również sprzedaż sukienek Sugarfree, która rosła w praktycznie każdym miesiącu ubiegłego roku osiągając bardzo wysokie marże. W zeszłym roku przychody ze sprzedaży odzieży stanowiły 38 proc. w przychodach Grupy HubStyle.