Grupa HubStyle, właściciel popularnej marki odzieżowej Sugarfree.pl, kontynuuje budowę silnego portfolio własnych marek lifestylowych i wprowadza dwa zupełnie nowe brandy. Cardio Bunny oferuje kobiece i stylowe ubrania fitness, Emente to natomiast ubrania z najwyższej jakości tkanin dla eleganckich i świadomych kobiet. 

„Zgodnie z deklaracjami jeszcze silniej wchodzimy w najszybciej rosnącą część rynku e-commerce. Doświadczenia jakie mamy, dzięki rozwojowi marki Sugarfree, chcemy wykorzystać przy tworzeniu portfolio kolejnych marek odzieżowych. W pierwszych 3 kwartałach 2015 r. sprzedaż sukienek Sugarfree wzrosła ponad 6 krotnie, a wprowadzenie nowych marek przyczyni się do jeszcze bardziej dynamicznych wzrostów. To nie koniec nowości – kolejne brandy chcemy zaprezentować już w pierwszym kwartale 2016 r.” – mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle S.A. 

HubStyle wykorzystuje silny trend zakupów odzieży przez internet oraz wysokie kompetencje swojego zespołu w obszarze e-commerce. Rozszerzając portfolio o kolejne marki, kieruje je do ściśle określonych grup docelowych: kobiet eleganckich, świadomych i pewnych siebie, oraz dbających o swój kobiecy wygląd i kondycję.

Ubieranie się w odzież sportową poza siłownią nigdy nie było modniejsze. Wprowadzenie nowej marki Cardio Bunny to odpowiedź na rosnące zainteresowanie sportem oraz modnym wyglądem na treningu. Marka stanowi przeciwwagę dla najchętniej wybieranych marek sportowych, a jej przewagą jest oferta kobiecych i stylowych ubrań na siłownię. Cardio Bunny skierowana jest dla kobiet aktywnych zawodowo, które są świadome swojej wartości i atrakcyjności. Odzież podkreśla wyrzeźbioną sylwetkę i sprawia, że klientki czują się atrakcyjnie na siłowni i poza nią. Marka Cardio Bunny to głównie krótkie topy, koszulki oraz legginsy i spodenki – w przyszłości Grupa chce poszerzyć asortyment o bluzy, kurtki oraz akcesoria do ćwiczeń.

Drugą marką odzieżową, którą wprowadza HubStyle jest Emente. To odzież stanowiąca alternatywę dla komercyjnych sieciówek. U jej podstaw stoi sprzeciw wobec nijakim ubraniom produkowanym w tysiącach sztuk na Dalekim Wschodzie. Ideą marki jest tworzenie produktów dla pewnych siebie i znających swoją wartość kobiet oraz budowanie pozycji marki poprzez zadowolenie klientki. Oferowany asortyment jest unikatowy pod względem jakości oraz opieki nad każdą klientką. Ubrania uszyte są z tkanin najwyższej jakości, w polskich szwalniach, przy zachowaniu tradycyjnych technik krawieckich.

Premiera nowych marek w portfolio HubStyle odbyła się 3 grudnia 2015 r. w dedykowanym Showroomie przy ul. Mokotowskiej 57 w Warszawie. Oficjalna sprzedaż rusza 7 grudnia 2015 r. i będzie odbywała się głównie za pośrednictwem kanałów e-commerce.

Rozwój nowych marek własnych w Grupie HubStyle odbywa się w ramach spółki zależnej New Fashion Brand Sp. z o.o. To inkubator modowy, w którym obecnie znajdują się marki Cardio Bunny oraz Emente. W pierwszym kwartale 2016 r. Grupa planuje rozszerzenie portfolio o kolejne brandy.