„W pierwszych 3 kwartałach 2015 r. sprzedaż sukienek Sugarfree wzrosła ponad 6 krotnie, a wprowadzenie nowych marek przyczyni się do jeszcze bardziej dynamicznych wzrostów. To nie koniec nowości – kolejne brandy chcemy zaprezentować już w pierwszym kwartale 2016 r.” – mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle S.A. Spółka realizuje strategię, która zakłada budowanie mocnej pozycji w obszarach rynku e-commerce, które rosną najszybciej.

HubStyle wykorzystuje silny wzrostowy trend zakupów odzieży przez internet oraz wysokie kompetencje swojego zespołu w obszarze e-commerce. Rozszerzając portfolio o kolejne marki, kieruje je do ściśle określonych grup docelowych: kobiet eleganckich, świadomych i pewnych siebie, oraz dbających o swój kobiecy wygląd i kondycję.

Ubieranie się w odzież sportową poza siłownią nigdy nie było bardziej modne. Wprowadzenie nowej marki Cardio Bunny to odpowiedź na rosnące zainteresowanie sportem oraz modnym wyglądem na treningu. Marka stanowi przeciwwagę dla najchętniej wybieranych marek sportowych, a jej przewagą jest oferta kobiecych i stylowych ubrań na siłownię. Cardio Bunny skierowana jest dla kobiet aktywnych zawodowo, które są świadome swojej wartości i atrakcyjności. Odzież podkreśla wyrzeźbioną sylwetkę i sprawia, że klientki czują się atrakcyjnie na siłowni i poza nią. Marka Cardio Bunny to głównie krótkie topy, koszulki oraz legginsy i spodenki – w przyszłości Grupa chce poszerzyć asortyment o bluzy, kurtki oraz akcesoria do ćwiczeń.

Drugą marką odzieżową, którą wprowadza HubStyle jest Emente. To ubrania dla kobiet wymagających, rozczarowanych jakością oferowaną w dużych sieciach handlowych. Ideą marki jest tworzenie wyjątkowych produktów dla pewnych siebie i znających swoją wartość kobiet. Klientka Emente jest zadbana i spełniona. Utożsamia się z tym co nosi, ubiór odzwierciedla jej charakter i osobowość. Jest świadomą konsumentką, zauważa i docenia dobrą jakość. Zna się na trendach, ale nie stawia kaprysów mody ponad swój styl. Ceni unikatowość, wybiera marki z przesłaniem, które mają jej do zaoferowania coś więcej niż tylko sam produkt. Oferta Emente jest unikatowa pod względem jakości oraz opieki nad każdą klientką. Ubrania uszyte są w krótkich seriach, z tkanin najwyższej jakości, w polskich szwalniach, przy zachowaniu tradycyjnych technik krawieckich.

Premiera nowych marek w portfolio HubStyle odbyła się w dedykowanym Showroomie przy ul. Mokotowskiej 57 w Warszawie. To tymczasowy pop-up store, który czynny będzie do końca grudnia, czyli w najgorętszym okresie świątecznych zakupów. Oficjalna sprzedaż internetowa rusza 10 grudnia 2015 r. i będzie odbywała się głównie za pośrednictwem kanałów e-commerce.

Rozwój nowych marek własnych w Grupie HubStyle odbywa się w ramach spółki zależnej New Fashion Brand Sp. z o.o. To inkubator modowy, w którym obecnie znajdują się marki Cardio Bunny oraz Emente. W pierwszym kwartale 2016 r. Grupa planuje rozszerzenie portfolio o kolejne brandy.

O Grupie: 

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) to nowoczesne i innowacyjne przedsiębiorstwo na miarę XXI wieku. Jesteśmy dynamiczną spółką, która z roku na rok odnotowuje wzrost udziału w rynku, stwarzając tym samym coraz to lepsze perspektywy dla naszych akcjonariuszy. HubStyle koncentruje się na dynamicznie rosnących obszarach e-commerce: budowie silnego portfolio własnych marek lifestylowych oraz prowadzeniu platformy internetowej służącej do komunikacji pomiędzy sprzedającymi a kupującymi. Nasz zespół składa się wyłącznie z profesjonalistów. Dbamy nie tylko o rozwój samej spółki, ale także o rozwój osób, które tą spółkę tworzą. Zdajemy sobie sprawę z faktu, iż siłą naszej firmy są ludzie. Każdego dnia nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby Grupa Nokaut utrzymała pozycję lidera rynkowego oraz kontynuowała swój rozwój.

Marka Sugarfree została stworzona z pasji i z myślą o kobietach, które podążają za trendami i lubią świetnie wyglądać niezależnie od sytuacji. Kolekcje sukienek na każdą okazję powstają w Polsce z wysokiej jakości tkanin sprowadzanych z Włoch oraz Hiszpanii. Markę wyróżnia szybkość reagowania na potrzeby wymagających klientek, dlatego oferta jest często rozszerzana o nowe modele. Bardzo duży nacisk kładziemy na szybką i profesjonalną obsługę klienta, dzięki czemu zyskujemy pozytywne opinie na temat działania naszego sklepu.

Marka Cardio Bunny została stworzona dla młodych kobiet które aktywnie spędzają wolny czas. Marka wychodzi naprzeciw modzie na bycie fit oraz zdrowy tryb życia, oferując swoim klientkom sportowe ubrania, które są noszone również poza siłownią. Przewagą Cardio Bunny nad innymi markami jest oferta kobiecych i modnych ubrań na siłownię.

U podstaw marki Emente stoi sprzeciw wobec nijakim ubraniom produkowanym w tysiącach sztuk na Dalekim Wschodzie, wyglądających dobrze tylko do pierwszego prania. Emente to kolekcje tworzone przez kobiety, z myślą o potrzebach innych kobiet, które wyznają podobne wartości. Oferowany asortyment jest unikatowy pod względem jakości oraz opieki nad każdą klientką. Ubrania uszyte są z tkanin najwyższej jakości, w polskich szwalniach, przy zachowaniu tradycyjnych technik krawieckich.