„W pierwszych 3 kwartałach 2015 r. sprzedaż sukienek Sugarfree wzrosła ponad 6 krotnie, a wprowadzenie nowych marek przyczyni się do jeszcze bardziej dynamicznych wzrostów. To nie koniec nowości – kolejne brandy chcemy zaprezentować już w pierwszym kwartale 2016 r.” – mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle S.A. Spółka realizuje strategię, która zakłada budowanie mocnej pozycji w obszarach rynku e-commerce, które rosną najszybciej.

HubStyle wykorzystuje silny wzrostowy trend zakupów odzieży przez internet oraz wysokie kompetencje swojego zespołu w obszarze e-commerce. Rozszerzając portfolio o kolejne marki, kieruje je do ściśle określonych grup docelowych: kobiet eleganckich, świadomych i pewnych siebie, oraz dbających o swój kobiecy wygląd i kondycję.

Ubieranie się w odzież sportową poza siłownią nigdy nie było bardziej modne. Wprowadzenie nowej marki Cardio Bunny to odpowiedź na rosnące zainteresowanie sportem oraz modnym wyglądem na treningu. Marka stanowi przeciwwagę dla najchętniej wybieranych marek sportowych, a jej przewagą jest oferta kobiecych i stylowych ubrań na siłownię. Cardio Bunny skierowana jest dla kobiet aktywnych zawodowo, które są świadome swojej wartości i atrakcyjności. Odzież podkreśla wyrzeźbioną sylwetkę i sprawia, że klientki czują się atrakcyjnie na siłowni i poza nią. Marka Cardio Bunny to głównie krótkie topy, koszulki oraz legginsy i spodenki – w przyszłości Grupa chce poszerzyć asortyment o bluzy, kurtki oraz akcesoria do ćwiczeń.

Drugą marką odzieżową, którą wprowadza HubStyle jest Emente. To ubrania dla kobiet wymagających, rozczarowanych jakością oferowaną w dużych sieciach handlowych. Ideą marki jest tworzenie wyjątkowych produktów dla pewnych siebie i znających swoją wartość kobiet. Klientka Emente jest zadbana i spełniona. Utożsamia się z tym co nosi, ubiór odzwierciedla jej charakter i osobowość. Jest świadomą konsumentką, zauważa i docenia dobrą jakość. Zna się na trendach, ale nie stawia kaprysów mody ponad swój styl. Ceni unikatowość, wybiera marki z przesłaniem, które mają jej do zaoferowania coś więcej niż tylko sam produkt. Oferta Emente jest unikatowa pod względem jakości oraz opieki nad każdą klientką. Ubrania uszyte są w krótkich seriach, z tkanin najwyższej jakości, w polskich szwalniach, przy zachowaniu tradycyjnych technik krawieckich.

Premiera nowych marek w portfolio HubStyle odbyła się 3 grudnia 2015 r. w dedykowanym Showroomie przy ul. Mokotowskiej 57 w Warszawie. To tymczasowy pop-up store, który czynny będzie do końca grudnia, czyli w najgorętszym okresie świątecznych zakupów. Oficjalna sprzedaż rusza 7 grudnia 2015 r. i będzie odbywała się głównie za pośrednictwem kanałów e-commerce.

Rozwój nowych marek własnych w Grupie HubStyle odbywa się w ramach spółki zależnej New Fashion Brand Sp. z o.o. To inkubator modowy, w którym obecnie znajdują się marki Cardio Bunny oraz Emente. W pierwszym kwartale 2016 r. Grupa planuje rozszerzenie portfolio o kolejne brandy.