HubStyle, właściciel popularnych marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny, otworzył sklep internetowy dla marki Emente. Grupa chce docierać do kolejnej grupy klientek i mocniej zaznaczyć swoją obecność w odzieżowym segmencie premium. Stworzone z najwyższej jakości tkanin ubrania skierowane są do kobiet eleganckich, świadomych i pewnych siebie. 

Grupa HubStyle wykorzystując silny wzrostowy trend zakupów odzieży przez internet oraz kontynuując budowę tworzenia silnego portfolio własnych marek lifestylowych, otworzyła sklep internetowy dla marki Emente.

„Odzież Emente od momentu wprowadzenia na rynek pod koniec 2015 r. cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Do tej pory dostępna były m.in. na platformie showroom.pl, skupiającej wyselekcjonowane niezależne marki. Jesteśmy przekonani, że dzięki uruchomieniu dedykowanego sklepu internetowego sprzedaż dynamicznie wzrośnie. Tak stało się to w przypadku uruchomionego w grudniu sklepu CardioBunny.pl – notujemy wzrosty sprzedaży w każdym miesiącu od momentu uruchomienia tej marki.” mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle S.A.

„Nasze doświadczenie w e-commerce oraz duże zainteresowanie klientów produktami Emente zadecydowało o wprowadzeniu sklepu internetowego dla naszej nowej marki. Wierzymy, że dzięki temu sprzedaż znacznie wzrośnie. Mamy pozytywne doświadczenia w przypadku otwarcia sklepu Sugarfree.pl oraz CardioBunny.pl – odnotowaliśmy rekordowe przychody już w pierwszych miesiącach po wprowadzeniu. Nie poprzestajemy na tym. W kolejnych miesiącach planujemy wprowadzenie nowych marek do naszego portfolio” – mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle S.A.

Emente to ubrania segmentu premium dla wymagających kobiet, rozczarowanych jakością oferowaną w dużych sieciach handlowych. Filozofią marki jest tworzenie wyjątkowych produktów dla pewnych siebie, wymagających i znających swoją wartość kobiet. Dla klientki Emente liczy się piękno, funkcjonalność i ponadczasowość. Utożsamia się z tym co nosi, ubiór odzwierciedla jej charakter i osobowość. Jest świadomą konsumentką. Ubrania Emente uszyte są w krótkich seriach, z tkanin najwyższej jakości, w polskich szwalniach, przy zachowaniu tradycyjnych technik krawieckich.

HubStyle w 2015 r. przeszła gruntowne zmiany i wprowadziła nową strategię opartą na budowaniu mocnej pozycji w najszybciej rosnących obszarach rynku e-commerce. Pod koniec roku Spółka wprowadziła dwie nowe marki odzieżowe Cardio Bunny i Emente. Dynamicznie rozwija się również sprzedaż sukienek Sugarfree, która rosła w praktycznie każdym miesiącu ubiegłego roku osiągając bardzo wysokie marże. W zeszłym roku przychody ze sprzedaży odzieży stanowiły 38 proc. w przychodach Grupy HubStyle.

„W 2015 r. sprzedaż Sugarfree wzrosła kilkukrotnie. Pozytywne trendy w segmencie modowym utrzymują się również w 2016 r. Liczymy, że będzie on przełomowy dla całej naszej Grupy pod 

względem jej wyników finansowych, także dzięki wprowadzonym nowym markom.” – mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle S.A.

Rozwój nowych marek własnych w Grupie HubStyle odbywa się w ramach spółki zależnej New Fashion Brand Sp. z o.o. To inkubator modowy, w którym obecnie znajdują się marki Cardio Bunny oraz Emente. W pierwszej połowie 2016 r. Grupa planuje rozszerzenie portfolio o kolejne brandy.