HubStyle, właściciel popularnych kobiecych marek odzieżowych, kontynuuje rozbudowę swojego portfolio i wchodzi w zupełnie nowy segment. Kragelman to nowatorski brand męskich koszul. Markę wyróżniać ma zróżnicowana stylistyka stworzona dla aktywnych i eleganckich mężczyzn. Sprzedaż ruszyła 22 kwietnia i odbywa się głównie za pośrednictwem kanałów e-commerce. 

Grupa HubStyle realizując swoją strategię i cel jakim jest dynamiczny rozwój na rynku e-commerce poprzez budowę portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych marek własnych, wprowadziła do swojego portfolio kolejny brand. Kragelman to pierwsza marka skierowana do mężczyzn, którzy cenią sobie wygodę oraz styl. Dotychczas wszystkie lifestylowe marki z portfolio HubStyle tj. Sugarfree, Cardio Bunny oraz Emente, były skierowane do kobiet.

„Chcemy dotrzeć do kolejnej grupy klientów – zdecydowaliśmy się na stworzenie i wprowadzenie pierwszej marki dla mężczyzn. Nowoczesny Polak zmienia się – ceni wygodę i uprawia sport, co wpływa na jego sylwetkę. Zauważyliśmy, że kroje koszul powinny to uwzględniać. To jeden z bodźców do wejścia w nowy segment. Dodatkowo, jestem przekonana, że koszule Kragelman docenią również panie – nasze dotychczasowe klientki. Mają przecież duży wpływ na ubiór mężczyzn.” – mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle S.A.

Marka Kragelman została stworzona z myślą o współczesnych mężczyznach, aktywnych zawodowo, ceniących wygodę, styl i funkcjonalność. To koszule o miejskim szyku, nowoczesnym kroju i mocno zróżnicowanej stylistyce. Podkreślają miejską elegancję połączoną z luzem i naturalnością. Marka została wprowadzona do sprzedaży 22 kwietnia, a jej produkty dostępne są w dedykowanym sklepie internetowym na www.kragelman.com

„W nadchodzących tygodniach planujemy uruchomienie kolejnego brandu – następnie będziemy koncentrować się na rozwoju obecnego portfolio. Spodziewamy się, że nowe marki osiągną rentowność do końca 2016 r. ” – dodaje Monika Englicht.

Rozwój nowych marek własnych w Grupie HubStyle odbywa się w ramach spółki zależnej New Fashion Brand Sp. z o.o. To inkubator modowy, w którym obecnie znajdują się marki Cardio Bunny Emente oraz Kragelman.

Spółka HubStyle w 2015 r. przeszła gruntowne zmiany i wprowadziła nową strategię opartą na budowaniu mocnej pozycji w najszybciej rosnących obszarach rynku e-commerce. Pod koniec roku Spółka wprowadziła dwie nowe marki odzieżowe Cardio Bunny i Emente. Dynamicznie rozwija się również sprzedaż sukienek Sugarfree, która rosła w praktycznie każdym miesiącu ubiegłego roku osiągając bardzo wysokie marże. W zeszłym roku przychody ze sprzedaży odzieży stanowiły 38 proc. w przychodach Grupy HubStyle.