Przychody HubStyle SA, właściciela popularnych marek odzieżowych, w segmencie modowym wzrosły w maju 2016 r. o 418% i wyniosły 1 064 tys. zł. Taka dynamika to m.in. efekt silnego rozwoju sprzedaży internetowej oraz dołączenia do portfolio HubStyle nowych marek. 

W maju 2016 r. przychody ze sprzedaży w segmencie modowym HubStyle SA, do którego zalicza się m.in. Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., wyniosły 1 064 tys. zł, co oznacza wzrost o około 418% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Istotny wzrost sprzedaży to zasługa dynamicznego wzrostu sprzedaży przez sklepy internetowe oraz wprowadzenia czterech nowych marek. Obecnie portfolio Grupy jest kompletne i tworzy je pięć brandów.

Spółka Sugarfree Sp. z o.o. oferuje damskie sukienki na każdą okazję – to najbardziej rozwinięty koncept modowy HubStyle z silną pozycją na rynku. Cztery kolejne marki rozwijane są w ramach inkubatora modowego New Fashion Brand: Cardio Bunny to kobiece ubrania sportowe, Emente – marka premium oferująca unikatowy asortyment damskiej odzieży, Kragelman – pierwsza marka w portfolio HubStyle skierowana do nowoczesnych mężczyzn oraz Freakylicks skupiająca się na modzie ulicznej.

Mając na uwadze najlepsze rynkowe praktyki, jak również chęć bycia spółką przewidywalną i przejrzystą dla inwestorów, zdecydowaliśmy się na osobne, comiesięczne publikowanie kluczowych danych sprzedażowych z segmentu modowego i e-commerce” deklaruje Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA.

Dodatkowo Spółka zaraportowała dane dotyczące przychodów wygenerowanych w Segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl – nowoczesny dostawca kontentu ecommerce’owego. W maju 2016 wyniosły one 728 tys. zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie w roku ubiegłym o około 1%.

Skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w maju 2016 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle wyniosły około 1 782 tys. zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2015 roku o około 93%.

Spółka będzie regularnie przekazywała informacje dotyczące przychodów ze sprzedaży w segmencie sprzedaży odzieży oraz e-commerce, osiąganych w kolejnych miesiącach.