Przychody Grupy HubStyle, właściciela popularnych marek odzieżowych, w czerwcu w segmencie sprzedaży odzieży wyniosły 1 311 tys. zł – oznacza to prawie czterokrotny wzrost w ujęciu rok do roku. 

W czerwcu przychody ze sprzedaży w segmencie modowym HubStyle SA, do którego zalicza się m.in. Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., wyniosły 1 311 tys. zł, co oznacza wzrost o około 270 proc., w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, oraz 23 proc. względem maja 2016 r.

„Osiągnięty poziom sprzedaży pokazuje, że realizujemy przyjętą strategię. Cieszy nas, że sprzedaż w czerwcu odbywała się na wysokiej marży, co pokazuje atrakcyjność naszych produktów.” powiedziała Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA. „Największy udział we wzroście ma nasza najbardziej dojrzała marka, czyli Sugarfree, ale również nasze nowe koncepty poprawiają swoje wyniki” – dodała Prezes.

Istotny wzrost sprzedaży to zasługa dobrej dynamiki sprzedaży odzieży przez sklepy internetowe, a także rozpoczęcie autorskich projektów z blogerkami.

Spółka podała również dane dotyczące przychodów wygenerowanych w segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl – nowoczesny dostawca kontentu ecommerce’owego. W czerwcu wyniosły one 656 tys. zł i były praktycznie na tym samym poziomie, co rok wcześniej. Wyniki zaprezentowane przez Nokaut świadczą o stabilnych perspektywach Spółki na najbliższe kwartały.

Wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w czerwcu 2016 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle wyniosły około 1 966 tys. zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2015 roku o około 93%.

Obecnie portfolio Grupy jest kompletne i tworzy je pięć brandów. Spółka Sugarfree Sp. z o.o. oferuje damskie sukienki na każdą okazję – to najbardziej rozwinięty koncept modowy HubStyle z silną pozycją na rynku. Cztery kolejne marki rozwijane są w ramach inkubatora modowego New Fashion Brand: Cardio Bunny to kobiece ubrania sportowe, Emente – marka premium oferująca unikatowy asortyment damskiej odzieży, Kragelman – pierwsza marka w portfolio HubStyle skierowana do nowoczesnych mężczyzn oraz Freakylicks skupiająca się na modzie ulicznej.