We wrześniu przychody notowanego na GPW właściciela popularnych marek odzieżowych i dostawcy kontentu internetowego wyniosły 1,60 mln zł, co oznacza 37 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. 

Od początku roku przychody HubStyle wyniosły 15,21 mln zł i były o 70 proc. wyższe w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. We wrześniu przychody w segmencie sprzedaży odzieży HubStyle, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., wyniosły 0,90 mln zł, co oznacza, że są aż o 107 proc. wyższe niż przed rokiem.

W kluczowym dla nas obszarze, którym jest segment sprzedaży odzieży, od początku roku HubStyle wypracował już 8,22 mln zł, co stanowi kilkukrotny wzrost w stosunku do tego okresu zeszłego roku” powiedziała Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA. „Wrzesień był również miesiącem przygotowań do najbardziej intensywnego okresu pod względem sprzedaży odzieży jakim jest czwarty kwartał. Jesteśmy gotowi i wchodzimy już z nowymi produktami w jesienno-zimowy sezon. Znając doskonale nasze klientki i klientów przygotowaliśmy dla nich bardzo ciekawy asortyment – wierzymy, że idealnie trafiliśmy w ich preferencje i będą mile zaskoczeni naszymi produktami” dodała Prezes Zarządu HubStyle SA.

Marki z portfolio Grupy HubStyle są coraz bardziej rozpoznawalne na polskim rynku i regularnie rozwijają swój asortyment oferując swoim klientom oryginalną i niepowtarzalną odzież. Wzrost w segmencie odzieżowym HubStyle jest zasługą wysokiej dynamiki sprzedaży przez sklepy internetowe marek HubStyle, coraz większej dostępności produktów w showroom’ach, gdzie klienci mogą obejrzeć i przymierzyć odzież, oraz bardzo dobrze przygotowanej strategii marketingowej. HubStyle w ramach każdego z brandów współpracuje z gwiazdami, blogerkami, modelkami, sportsmenkami. Odzież marek HubStyle noszą m.in. Anna Lewandowska, Grażyna Torbicka, Małgorzata Rozenek, Maja Sablewska, Natalia Siwiec, Dorota Rabczewska. Ich zaangażowanie niezaprzeczalnie wspiera sprzedaż produktów, których zwiększa się dostępność w zależności od potrzeb.

Spółka podała również dane dotyczące przychodów wygenerowanych w segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl – nowoczesny dostawca kontentu ecommerce’owego. We wrześniu wyniosły one 0,70 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2015 roku o około 4 proc. Spadek obrotów związany jest z przeglądem partnerów biznesowych segmentu pod kątem jakości oraz rentowności generowanego ruchu. Zgodnie z przyjętą strategią, Grupa HubStyle obecnie koncentruje się na segmencie modowym i budowie portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych odzieżowych marek własnych.

Obecnie portfolio Grupy tworzą następujące marki: Spółka Sugarfree Sp. z o.o. oferuje damskie sukienki na każdą okazję – to najbardziej rozwinięty koncept modowy HubStyle z silną pozycją na rynku. Kolejne marki rozwijane są w ramach inkubatora modowego New Fashion Brand: Cardio 

Bunny to kobiece ubrania sportowe, Emente – marka premium oferująca unikatowy asortyment damskiej odzieży, Kragelman – pierwsza marka w portfolio HubStyle skierowana do nowoczesnych mężczyzn.