HubStyle, właściciel popularnych marek odzieżowych, podsumował trzy kwartały 2016 r. W tym okresie przychody ze sprzedaży przekroczyły już przychody z całego 2015 r. Grupa utrzymała wysoką dynamikę wzrostu sprzedaży w kluczowym segmencie sprzedaży odzieży, który ma obecnie dominującą pozycję w przychodach Grupy. HubStyle kontynuuje rozwój skali biznesu zgodnie ze swoją strategią. 

W trzech pierwszych kwartałach 2016 r. Grupa HubStyle odnotowała przychody netto ze sprzedaży na poziomie 15,1 mln zł, co oznacza 66 proc. wzrost w porównaniu z tym okresem roku poprzedniego. Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym w okresie styczeń-wrzesień 2016 r. wyniosły 8,6 mln zł i były ponad czterokrotnie wyższe w porównaniu z rokiem ubiegłym. Wzrost w segmencie odzieżowym HubStyle jest zasługą wysokiej dynamiki sprzedaży przez sklepy internetowe marek HubStyle, jak również coraz większej dostępności produktów w showroom’ach, gdzie klienci mogą obejrzeć i przymierzyć odzież.

W samym III kwartale 2016 roku przychody ze sprzedaży osiągnęły poziom 5,4 mln zł, rosnąc tym samym o 54% w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. W III kwartale 2016 roku przychody ze sprzedaży w segmencie sprzedaży odzieży wyniosły 3,3 mln zł w porównaniu do 1,3 mln zł w roku poprzednim, co oznacza 154% wzrost.

„Konsekwentna realizacja obranej strategii przynosi wymierne efekty – HubStyle w trzech kwartałach przekroczył już przychody z całego 2015 roku, a przed nami najbardziej intensywny okres pod względem sprzedaży odzieży jakim jest czwarty kwartał. Jesteśmy dobrze przygotowani i liczymy, że będzie to bardzo udany okres dla całej Grupy pod względem wyników finansowych” – mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA.

Marki Grupy HubStyle są coraz bardziej rozpoznawalne na polskim rynku, a dzięki intensywnie rozwijanemu asortymentowi i wprowadzaniu innowacji, oferują swoim klientom niepowtarzalną odzież na każdą okazję. W październiku otwarto pierwszy stacjonarny sklep dla marki Sugrafree w Galerii Posnania w Poznaniu. Dzięki otwarciu pop-up store HubStyle realizuje swoje cele biznesowe, docierając ze sprzedażą stacjonarną do kolejnej grupy klientów oraz realizując swoją strategię w zakresie rozwoju innowacyjnej sprzedaży wielokanałowej omni-chanel. Grupa w ramach każdego z brandów współpracuje z gwiazdami, blogerkami, modelkami, sportsmenkami, prezenterkami. Odzież marek HubStyle noszą m.in. Anna Lewandowska, Grażyna Torbicka, Małgorzata Rozenek, Maja Sablewska, Natalia Siwiec, Dorota Rabczewska, Maffashion, Kasia Tusk. Ich zaangażowanie wspiera sprzedaż produktów, a ich dostępność jest dostosowywana do bieżących potrzeb.

„Niezmiernie cieszy nas tak duże zainteresowanie produktami wśród znanych osób. Profesjonalizm współpracujących z nami specjalistów oraz ciągłe budowanie przewag konkurencyjnych przynosi nam bardzo duże korzyści. Dzięki produktom szytym w Polsce z najwyższych jakościowo tkanin możemy szybko reagować na zmieniające się trendy, a nawet pogodę.” – mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle S.A.

Zarząd HubStyle w celu umożliwienia wykorzystania pełnego potencjału czwartego kwartału, który w branży odzieżowej jest kluczowy dla generowanych wyników sprzedażowych oraz chcąc zwiększyć skalę działalności i wesprzeć marketingowo marki odzieżowe 28 września 2016 r. podjął uchwałę o emisji obligacji serii A, a 6 października 2016 r. zdecydował o przydziale 1 100 sztuk obligacji zwykłych na okaziciela serii A o wartości nominalnej 1 000 zł każda. W wyniku emisji obligacji pozyskano 1,1 mln zł.

W czerwcu Zarząd HubStyle SA mając na uwadze najlepsze rynkowe praktyki, jak również chęć bycia spółką przewidywalną i przejrzystą dla inwestorów, zdecydował o publikacji comiesięcznych kluczowych danych sprzedażowych z segmentu modowego i e-commerce, w formie raportu bieżącego, który po raz pierwszy został opublikowany w czerwcu 2016 r. za miesiąc maj. Spółka regularnie przekazuje informacje dotyczące przychodów ze sprzedaży w segmencie sprzedaży odzieży oraz e-commerce, za poprzedni miesiąc wraz z danymi za okres porównywalny poprzedniego roku obrotowego.