HubStyle, notowany na GPW właściciel popularnych marek odzieżowych i dostawca kontentu internetowego, notuje wzrost sprzedaży w kolejnym miesiącu. W październiku przychody Grupy wyniosły 1,7 mln zł i były wyższe o 30 proc. w porównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego. 

Od początku roku przychody HubStyle wyniosły 16,9 mln zł, co oznacza 65 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. W październiku przychody w segmencie sprzedaży odzieży HubStyle, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., wyniosły 0,9 mln zł, co oznacza, że są dwukrotnie wyższe niż przed rokiem.

„Z początkiem października weszliśmy w najbardziej intensywny okres pod względem sprzedaży odzieży w roku. Osiągnięte wyniki w tym miesiącu cieszą i wciąż optymistycznie patrzymy na nadchodzące miesiące, do których jesteśmy dobrze przygotowani” – powiedziała Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA.

Wsparciem dla sprzedaży w październiku było otwarcie pierwszego stacjonarnego sklepu dla marki Sugrafree w Galerii Posnania w Poznaniu. Dzięki otwarciu pop-up store HubStyle dociera ze sprzedażą stacjonarną do kolejnej grupy klientów oraz realizuje strategię w zakresie rozwoju innowacyjnej sprzedaży wielokanałowej omni-chanel. W październiku marki HubStyle wprowadziły nowe kolekcje: Cardio Bunny innowacyjną kolekcję przeznaczoną do biegania „Free Spirit”, Emente – „Guilty pleasuers”, czyli kolekcję bardzo kobiecych ubrań na sezon jesień-zima 2016. W każdym tygodniu Sugarfree wprowadza nowe sukienki, oferując klientkom na bieżąco modne i oryginalne modele.

W październiku w segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl – nowoczesny dostawca kontentu ecommerce’owego, przychody wyniosły 0,8 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w październiku 2015 roku o około 11 proc. Zgodnie z przyjętą strategią, Grupa HubStyle obecnie koncentruje się na segmencie sprzedaży odzieży i budowie portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych własnych marek odzieżowych.

W piątek, 4 listopada, HubStyle opublikował wyniki finansowe za trzy kwartały 2016 r. W tym okresie przychody ze sprzedaży wyniosły 15,1 mln zł i przekroczyły już przychody z całego 2015 r. Grupa utrzymała wysoką dynamikę wzrostu sprzedaży w kluczowym segmencie sprzedaży odzieży, który ma obecnie dominującą pozycję w przychodach Grupy. Przychody ze sprzedaży w tym segmencie w okresie styczeń-wrzesień 2016 r. wyniosły 8,6 mln zł i były ponad czterokrotnie wyższe w porównaniu z rokiem ubiegłym.