HubStyle, właściciel marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny, właśnie otworzył trzy kolejne sklepy stacjonarne – w Bydgoszczy, Częstochowie oraz Szczecinie.

Do końca roku HubStyle planuje otworzyć co najmniej 10 nowych sklepów. Strategia rozwoju sieci w tym obszarze opiera się na franczyzie oraz placówkach partnerskich. – Rozwój stacjonarnych sklepów to krok milowy w naszej działalności i konsekwencja nastawienia się na sprzedaż omnichannel i bliski kontakt z naszymi klientkami. Widzimy zapotrzebowanie naszych klientek na placówki stacjonarne, w których można obejrzeć i przymierzyć nasze produkty, jak również odebrać zamówienia ze sklepu internetowego – mówi Michał Brzemiński, dyrektor sprzedaży HubStyle. HubStyle ma już stacjonarne sklepy w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Ostrzeszowie, Bydgoszczy, Częstochowie i Szczecinie. Jeszcze w sierpniu, wspólnie z partnerami, otworzy jeszcze sklepy w Katowicach i Krakowie.