Kategorie

Grupa HubStyle

Hubstyle

56% wzrost sprzedaży Grupy HubStyle w I kwartale 

HubStyle, właściciel popularnych marek odzieżowych, w I kwartale 2016 r. koncentrował się na dynamicznym wzroście skali biznesu – do wprowadzenia przygotowano dwa nowe koncepty modowe, wzmocniono obszar IT oraz logistykę. Przychody netto ze sprzedaży Grupy w pierwszych 3 miesiącach roku 2016 r. wzrosły o 56…

Hubstyle

Pierwsza męska marka w portfolio HubStyle 

HubStyle, właściciel popularnych kobiecych marek odzieżowych, kontynuuje rozbudowę swojego portfolio i wchodzi w zupełnie nowy segment. Kragelman to nowatorski brand męskich koszul. Markę wyróżniać ma zróżnicowana stylistyka stworzona dla aktywnych i eleganckich mężczyzn. Sprzedaż ruszyła 22 kwietnia i odbywa się głównie za pośrednictwem kanałów e-commerce. …

Hubstyle

HubStyle uruchamia sklep internetowy dla marki Emente 

HubStyle, właściciel popularnych marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny, otworzył sklep internetowy dla marki Emente. Grupa chce docierać do kolejnej grupy klientek i mocniej zaznaczyć swoją obecność w odzieżowym segmencie premium. Stworzone z najwyższej jakości tkanin ubrania skierowane są do kobiet eleganckich, świadomych i pewnych…

Hubstyle

HubStyle podsumowuje rok wielkich zmian 

Kluczowe transakcje zmieniające obraz Grupy, zmiana profilu działalności i strategii, pozyskanie środków na rozwój, wreszcie bardzo dynamiczny wzrost w segmencie e-commerce – to najważniejsze wydarzenia 2015 r. dla Grupy HubStyle, która właśnie opublikowała swój raport finansowy.  „Wyniki osiągnięte przez Grupę w 2015 r. pokazują, że…