Kategorie

Materiały do pobrania

Komunikaty prasowe

  • 27-03-2017

    HubStyle podsumował 2016 rok i zaktualizował strategię rozwoju

    Dynamiczny rozwój segmentu sprzedaży odzieży, koncentracja na innowacyjnej sprzedaży wielokanałowej omnichannel, intensyfikacja działań marketingowych, optymalizacja procesów operacyjnych – to najważniejsze osiągnięcia Grupy HubStyle, która 24 marca 2017 r. opublikowała swój raport roczny za 2016 r. W jego trakcie przychody Grupy wzrosły o 57%. HubStyle zaktualizował również swoją strategię rozwoju.

     

  • 8-03-2017

    HubStyle nie zwalnia tempa – w lutym notuje 61 proc. wzrost przychodów w segmencie sprzedaży odzieży

    Luty to kolejny udany miesiąc dla Grupy HubStyle. Właściciel popularnych marek odzieżowych i dostawca kontentu internetowego odnotował w tym okresie przychody na poziomie 1,6 mln zł, co oznacza 13 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. W kluczowym segmencie odzieżowym sprzedaż wyniosła 0,9 mln zł i była o 61 proc. wyższa niż w lutym 2016 roku. Spółka pracuje nad wzmocnieniem infrastruktury e-commerce.

     

  • 6-02-2017

    HubStyle kontynuuje wzrosty w styczniu 2017 roku

    W styczniu 2017 roku przychody Grupy HubStyle wyniosły 2,5 mln zł i były o 44 proc. wyższe niż w tym samym miesiącu 2016 roku. Styczniowa sprzedaż ukształtowała się na poziomie zbliżonym do grudnia 2016 roku.

     

  • 9-01-2017

    HubStyle zanotował rekordową sprzedaż w 2016 roku

    W czterech kwartałach 2016 roku przychody HubStyle wyniosły 21,3 mln zł i były o 59 proc. wyższe niż w 2015 roku. W samym grudniu 2016 roku przychody Grupy HubStyle wyniosły 2,5 mln zł, co oznacza 46 proc. wzrost w porównaniu do tego okresu w roku poprzednim. W porównaniu do listopada 2016 roku przychody w grudniu wzrosły o 25 proc.

     

  • 7-12-2016

    W listopadzie sprzedaż odzieży dwukrotnie większa

    Przychody w segmencie sprzedaży odzieży HubStyle, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., w listopadzie wyniosły 1,1 mln zł, co oznacza, że są dwukrotnie wyższe niż przed rokiem.

     

  • 7-11-2016

    HubStyle dwukrotnie zwiększa sprzedaż odzieży w październiku

    Od początku roku przychody HubStyle wyniosły 16,9 mln zł, co oznacza 65 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. W październiku przychody w segmencie sprzedaży odzieży HubStyle, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., wyniosły 0,9 mln zł, co oznacza, że są dwukrotnie wyższe niż przed rokiem.

     

  • 4-11-2016

    Czterokrotny wzrost przychodów ze sprzedaży odzieży w trzech kwartałach 2016 r.

    W trzech pierwszych kwartałach 2016 r. Grupa HubStyle odnotowała przychody netto ze sprzedaży na poziomie 15,1 mln zł, co oznacza 66 proc. wzrost w porównaniu z tym okresem roku poprzedniego. Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym w okresie styczeń-wrzesień 2016 r. wyniosły 8,6 mln zł i były ponad czterokrotnie wyższe w porównaniu z rokiem ubiegłym.

     

  • 7-10-2016

    Wrześniowe wzrosty w HubStyle

    We wrześniu przychody notowanego na GPW właściciela popularnych marek odzieżowych i dostawcy kontentu internetowego wyniosły 1,60 mln zł, co oznacza 37 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

     

  • 7-09-2016

    Ponad trzykrotny wzrost sprzedaży odzieży w sierpniu

    Sierpień jest kolejnym udanym miesiącem dla Grupy HubStyle. Właściciel popularnych marek odzieżowych i dostawca kontentu internetowego odnotował w tym okresie przychody na poziomie 1,8 mln zł, co oznacza 61 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

     

  • 30-08-2016

    Grupa HubStyle zwiększyła przychody o 73% w I półroczu

    Lipiec okazał się kolejnym udanym miesiącem dla Grupy HubStyle. Właściciel popularnych marek odzieżowych odnotował w tym okresie w segmencie sprzedaży odzieży przychody na poziomie 1 329 tys. zł – oznacza to ponad trzykrotny wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

     

  • 9-08-2016

    Lipcowe wzrosty w HubStyle – sprzedaż odzieży ponad trzykrotnie wyższa

    Lipiec okazał się kolejnym udanym miesiącem dla Grupy HubStyle. Właściciel popularnych marek odzieżowych odnotował w tym okresie w segmencie sprzedaży odzieży przychody na poziomie 1 329 tys. zł – oznacza to ponad trzykrotny wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

     

  • 7-07-2016

    Grupa HubStyle zanotowała prawie czterokrotny wzrost sprzedaży odzieży w czerwcu

    Przychody Grupy HubStyle, właściciela popularnych marek odzieżowych, w czerwcu w segmencie sprzedaży odzieży wyniosły 1 311 tys. zł – oznacza to prawie czterokrotny wzrost w ujęciu rok do roku.

     

  • 7-06-2016

    Pięciokrotny wzrost przychodów ze sprzedaży odzieży w maju 2016

    Przychody HubStyle SA, właściciela popularnych marek odzieżowych, w segmencie modowym wzrosły w maju 2016 r. o 418% i wyniosły 1 064 tys. zł. Taka dynamika to m.in. efekt silnego rozwoju sprzedaży internetowej oraz dołączenia do portfolio HubStyle nowych marek.

     

  • 17-05-2016

    56% wzrost sprzedaży Grupy HubStyle w I kwartale

    W I kwartale 2016 r. Grupa HubStyle odnotowała 4 644 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wobec 2 982 tys. zł przed rokiem. Ze względu na istotne nakłady związane z wdrażaniem kolejnych dwóch konceptów modowych, uruchomieniem nowego silnika do zarządzania platformami sklepowymi, a także wdrożeniem systemu ERP, w I kwartale Grupa poniosła 848 tys. zł straty wobec 213 tys. zł straty rok wcześniej. Poniesione wydatki mają na celu przygotowanie Grupy do intensywnego rozwoju w kolejnych kwartałach.

     

  • 12-05-2016

    HubStyle wprowadza młodzieżową markę Freakylicks

    Grupa HubStyle realizując swoją strategię i cel jakim jest dynamiczny rozwój na rynku e-commerce poprzez budowę portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych marek własnych, wprowadziła do swojego portfolio kolejny brand. Kragelman to pierwsza marka skierowana do mężczyzn, którzy cenią sobie wygodę oraz styl. Dotychczas wszystkie lifestylowe marki z portfolio HubStyle tj. Sugarfree, Cardio Bunny oraz Emente, były skierowane do kobiet.

     

  • 25-04-2016

    Pierwsza męska marka w portfolio HubStyle

    Grupa HubStyle realizując swoją strategię i cel jakim jest dynamiczny rozwój na rynku e-commerce poprzez budowę portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych marek własnych, wprowadziła do swojego portfolio kolejny brand. Kragelman to pierwsza marka skierowana do mężczyzn, którzy cenią sobie wygodę oraz styl. Dotychczas wszystkie lifestylowe marki z portfolio HubStyle tj. Sugarfree, Cardio Bunny oraz Emente, były skierowane do kobiet.

     

  • 30-03-2016

    HubStyle podsumowuje rok wielkich zmian

    Grupa HubStyle wykorzystując silny wzrostowy trend zakupów odzieży przez internet oraz kontynuując budowę tworzenia silnego portfolio własnych marek lifestylowych, otworzyła sklep internetowy dla marki Emente.10-12-2015

     

  • 22-03-2016

    HubStyle podsumowuje rok wielkich zmian

    Kluczowe transakcje zmieniające obraz Grupy, zmiana profilu działalności i strategii, pozyskanie środków na rozwój, wreszcie bardzo dynamiczny wzrost w segmencie e-commerce – to najważniejsze wydarzenia 2015 r. dla Grupy HubStyle, która właśnie opublikowała swój raport finansowy.

     

  • Ruszył sklep internetowy Cardio Bunny z portfolio HubStyle„W pierwszych 3 kwartałach 2015 r. sprzedaż sukienek Sugarfree wzrosła ponad 6 krotnie, a wprowadzenie nowych marek przyczyni się do jeszcze bardziej dynamicznych wzrostów. To nie koniec nowości – kolejne brandy chcemy zaprezentować już w pierwszym kwartale 2016 r.” – mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle S.A. Spółka realizuje strategię, która zakłada budowanie mocnej pozycji w obszarach rynku e-commerce, które rosną najszybciej. HubStyle wykorzystuje silny wzrostowy trend zakupów odzieży przez
  • 07-12-2015

    Grupa Hubstyle rozszerza portfolio i wprowadza dwie nowe marki

    HubStyle wykorzystuje silny wzrostowy trend zakupów odzieży przez internet oraz wysokie kompetencje swojego zespołu w obszarze e-commerce. Rozszerzając portfolio o kolejne marki, kieruje je do ściśle określonych grup docelowych: kobiet eleganckich, świadomych i pewnych siebie, oraz dbających o swój kobiecy wygląd i kondycję.

     

  • 07-12-2015

    Cardio Bunny i Emente – nowe marki w portfolio HubStyle

    Grupa HubStyle, właściciel popularnej marki odzieżowej Sugarfree.pl, kontynuuje budowę silnego portfolio własnych marek lifestylowych i wprowadza dwa nowe brandy. Cardio Bunny oferuje kobiece i stylowe ubrania fitness, natomiast Emente to ubrania z najwyższej jakości tkanin dla eleganckich i świadomych kobiet.